08 de novembre 2006

Viatje a Barcelona - Maig 2006

Aprofitant que Esther estava anant a Barcelona tots els divendres a les classes de postgrau de la UAB, vaig acompanyar-la el cap de setmana de la Fira de San Isidro.
Una vegada allí, quan ella va entrar a les classes, vaig aprofitar per pegar una "volteta a peu" pels voltants. De l'edifici de la Universitat (Hospital Sant Pere i Sant Pau) vaig baixar a la Sagrada Familia i d'allí a la Torre Agbar, per a tornar a pujar a l'Hospital.
.

Hospital de Sant Pere i Sant Pau, seu universitaria de la UAB

La Sagrada Familia, des de l'Hospital

Avinguda Diagonal amb la Torre Agbar al fons

Arc del Triomf a l'Avinguda Lluis Companys, on viu Tona, visita obligada quan passem per Barcelona

Parc de la Cuitadella

1 comentari:

Judith ha dit...

Hola!!!
Jo que visite el teu blog de tant en tant per a veure el que ens poses, i hui... quina sorpresa!!!
Després de vore les magnífiques fotos de festes que has posat... (enhorabona pel premi!!), he seguit mirant i, que he vist??? El meu hospital!!!! No sé si saps que estic estudiant a Sant Pau (quina meravella de hospital!!), i damunt, la foto que has fet de la Torre Agbar, és just des d'enfront del meu pis...!!! Quanta casualitat!!
Vinga, m'ha agradat molt, seguiré fent-te visites...!
Besets desde Bcn, Judith